Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
29kwi
09:30
Budowanie marki na LinkedIn
Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa
LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo – biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. Znajdziesz tu ogromną bazę wiedzy z różnych dziedzin i osoby, które publikują wartościowe treści, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn pozwoli Ci zbudowanie swojego wizerunku zawodowego i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując swój profil. Poznasz algorytmy LinkedIn`a i zdobędziesz podstawową wiedzę, jak zbudować spójny, autentyczny i profesjonalny profil. Jeśli nie ma cię jeszcze na LinkedIn lub posiadasz nieaktywne konto, to szkolenie jest dla Ciebie. Przełamiesz barierę i przestaniesz się bać LinkedIn. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki.
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Agnieszka Maziarz-Lipka
Agnieszka Maziarz-Lipka
OPTA A. Maziarz-Lipka i L. Wieliczko Sp.J.
Wspólnik, Partner Zarządzający w firmie OPTA, posiada ponad dwudziestosiedmioletnie doświadczenie w byciu Dobrym Trenerem. W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc – 28 tysięcy osób. Miała więc okazję wpłynąć bezpośrednio na rozwój umiejętności związanych z komunikacją, zarządzaniem, sprzedażą, negocjacjami, całkiem pokaźnej grupy. Na szkoleniach kładzie nacisk na narzędziowe podejście, czyli CO konkretnie uczestnicy powinni wiedzieć, potrafić, by zwiększać swoją skuteczność i mieć większą satysfakcję z podejmowanych działań. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy (Drama Way), konsultantka testu MTQ48 (badającego Siłę i Odporność psychiczną). Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” (WSB Wrocław) oraz kurs Moderatora Design Thinking. Autorka wielu narzędzi / gier szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich (np. karty merytoryczne „Jeden menedżer, wiele ról” oraz „Delegowanie w 7 krokach”). Mistrzyni krótkiej formy - tj. komiksów biznesowych oraz wideo-pigułek wiedzy. Autorka książki „Przepis na sprzedaż”. (Wydawnictwo Helion S.A. Onepress.pl, 2007). Wydanie II rozszerzone książki ukazało się w marcu 2012r. Prelegentka na IV Forum Pharma 360° Planet, dwukrotna prelegentka na Trenferencji (2018 oraz 2019). Prelegentka na TEDxWSB w 2019r. << zobacz wystąpienie pt. „Odporny… na szczęście” >> Wykładowczyni, trenerka. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (m.in. na kierunkach: „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”, „Trener Biznesu”, „HR dla profesjonalistów”). Ekspertka w dziedzinie przekładania teorii na praktykę – w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, odporności psychicznej. Wspiera w rozwijaniu kompetencji menedżerów i specjalistów zarówno w korporacjach jak i MŚP. Programy rozwojowe realizowała dla wielu wiodących w swoich branżach firm / instytucji – m.in. dla: GK ENEA, Capgemini Polska Sp. z o.o., GK Eurocash, Mondelēz International, NOKIA, PGNIG S.A.,Diehl Controls Polska Sp. z o.o., Tieto Poland Sp. z o.o., ZF CV Systems Poland Sp. z o.o., Limango Polska Sp. z o.o., SGB-Bank S.A., Linux Polska Sp. z o.o., Fantasyexpo Sp. z o.o., Santader Bank Polska Sp. z o.o., Schaeffler Polska, ING Bank Śląski SA, Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Tauron, Bibby Financial Services Sp. z .o.o., Europejskie Biuro Ochrony Finansów Sp. z o.o. Sp. K.).
Anna Orska,  Dominika Bettman
Anna Orska, Dominika Bettman
Projektantka biżuterii, założycielka marki biżuterii artystycznej ORSKA
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Anna Orska –projektantka biżuterii, założycielka marki biżuterii artystycznej ORSKA. Jej projekty pokazywane były na wystawach m.in. w Paryżu, Berlinie, Mediolanie i Nowym Jorku. Zaprojektowała tysiące wzorów biżuterii i niewielkich form wzorniczych. Charakterystyczne dla niej jest niestandardowe podejście do projektowania z uwagi na wykorzystywane materiały, a także koncepcje kolekcji. Projektantka była prekursorka upcyklingu w polskim jubilerstwie. Stworzyła biżuterie m.in. ze starych lin żeglarskich, części samochodowych czy tysiącletniego drewna dębowego, pochodzącego z konstrukcji grodu Mieszka I na poznańskim Ostrowie Tumskim. Anna Orska podróżuje w poszukiwaniu inspiracji. Niektóre kolekcje artystki zostały zaprojektowane i wykonane za granica, pod wpływem inspiracji tradycyjnym rękodziełem. Artystka wykonała kolekcje biżuterii z lokalnymi rzemieślnikami w Nepalu, Indonezji, Wietnamie, Meksyku i Peru. Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Dominika Bettman, Dyrektor Generalna polskiego oddziału Microsoft. Przedsiębiorczyni, orędowniczka transformacji cyfrowej i zrównoważonego biznesu opartego na wartościach. Wierzy w sprawcza moc różnorodności i głęboki sens rozwoju osobistego oraz mentoringu. Jest ambasadorka współpracy biznesu z nauka. Wspiera aktywizacje zawodowa kobiet, szczególnie w dziedzinach STEM. Zanim objęła stanowisko Dyrektor Generalnej w polskim oddziale Microsoft, przez 26 lat pozostawała związana z Siemensem w Polsce, gdzie przeszła ścieżkę od ekspertki w dziedzinie logistyki, przez dyrektor finansowa, aż po CFO i CEO. Jest absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie i Advanced Management Program IESE w Barcelonie. Choć z natury jest humanistka, jej pasja są nowe technologie, o których napisała książkę - „Technologiczne magnolie”. Prywatnie miłośniczka podróżowania, piłki nożnej, opery i sztuki.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP