Kategorie szkoleń
Mierzenie opłacalności reklam Google Ads
Aplikacje
Średnio zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Czym są konwersję w Google Ads i Google Analytics 4?
  • W jaki sposób mierzyć efektywność reklam Google Ads i weryfikować ich opłacalność?
  • Jak czytać raporty konwersji w Google Analytics 4?
  • Dlaczego nie wszystkie reklamy muszą generować sprzedaż?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • marketerów,
  • specjalistów ds. marketingu,
  • przedsiębiorców,
  • freelancerów,
  • menadżerów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Daj mi kilka godzin, a pokażę Ci, że prowadzone przez Ciebie działania reklamowa mogą się opłacać. Na przykładach, w przystępny i zrozumiały sposób, do natychmiastowego wykorzystania w Twojej firmie.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Mariusz Kowalczyk
4.8
średnia ocena szkoleń Mariusz Kowalczyk
Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii “Buduj – Mierz – Ucz się”, która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu. W wolnej chwili realizuje sie jako bloger, prowadzac jeden z bardziej poczytnych whisky blogów w Polsce: jakpicwhisky.pl.
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP