Kategorie szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Patryk Jasiński
Patryk Jasiński
Akademia sprzedaży Patryk Jasiński
Od 12 lat w sprzedaży. Wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych, obsługi klienta jak i umawiania spotkań handlowych, to w przypadku Patryka, wynik zdobywania umiejętności już od najmłodszych lat. Patryk swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku jednym z wiodących w Polsce operatorów komórkowych, gdzie otrzymał tytuł najlepszego sprzedawcy, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych. Patryk może pochwalić się wieloma wynikami zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży min. Sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy- branża poligraficzna oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata- branża konsultingowa. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób bardzo praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm m.in.: Orange Polska, Saint Gobani, MedicCentre, Kat, Solar Time, Aegon, RGB Elektronika, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Krajowa Energia, Tauron Energia, Solar Time, Syntell S.A., Kaskada Fashion, TOR- konferencje, Druk Polska, PKO BP, Chermin Rose, Asta, Zetkama S.A. Dodatkowo Patryk występował na największych imprezach w charakterze eksperta takich jak Forum Szefów Sprzedaży, Zgrupowanie asów sprzedaży, Marketing Tu i teraz, Kongres Beauty, oraz dla studentów MBA na WSB Wrocław i ASBIRO. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”- jest zasłużonym honorowym dawcom krwi.
Agnieszka Maziarz-Lipka
Agnieszka Maziarz-Lipka
OPTA A. Maziarz-Lipka i L. Wieliczko Sp.J.
Wspólnik, Partner Zarządzający w firmie OPTA, posiada ponad dwudziestosiedmioletnie doświadczenie w byciu Dobrym Trenerem. W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc – 28 tysięcy osób. Miała więc okazję wpłynąć bezpośrednio na rozwój umiejętności związanych z komunikacją, zarządzaniem, sprzedażą, negocjacjami, całkiem pokaźnej grupy. Na szkoleniach kładzie nacisk na narzędziowe podejście, czyli CO konkretnie uczestnicy powinni wiedzieć, potrafić, by zwiększać swoją skuteczność i mieć większą satysfakcję z podejmowanych działań. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy (Drama Way), konsultantka testu MTQ48 (badającego Siłę i Odporność psychiczną). Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” (WSB Wrocław) oraz kurs Moderatora Design Thinking. Autorka wielu narzędzi / gier szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich (np. karty merytoryczne „Jeden menedżer, wiele ról” oraz „Delegowanie w 7 krokach”). Mistrzyni krótkiej formy - tj. komiksów biznesowych oraz wideo-pigułek wiedzy. Autorka książki „Przepis na sprzedaż”. (Wydawnictwo Helion S.A. Onepress.pl, 2007). Wydanie II rozszerzone książki ukazało się w marcu 2012r. Prelegentka na IV Forum Pharma 360° Planet, dwukrotna prelegentka na Trenferencji (2018 oraz 2019). Prelegentka na TEDxWSB w 2019r. << zobacz wystąpienie pt. „Odporny… na szczęście” >> Wykładowczyni, trenerka. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (m.in. na kierunkach: „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”, „Trener Biznesu”, „HR dla profesjonalistów”). Ekspertka w dziedzinie przekładania teorii na praktykę – w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, odporności psychicznej. Wspiera w rozwijaniu kompetencji menedżerów i specjalistów zarówno w korporacjach jak i MŚP. Programy rozwojowe realizowała dla wielu wiodących w swoich branżach firm / instytucji – m.in. dla: GK ENEA, Capgemini Polska Sp. z o.o., GK Eurocash, Mondelēz International, NOKIA, PGNIG S.A.,Diehl Controls Polska Sp. z o.o., Tieto Poland Sp. z o.o., ZF CV Systems Poland Sp. z o.o., Limango Polska Sp. z o.o., SGB-Bank S.A., Linux Polska Sp. z o.o., Fantasyexpo Sp. z o.o., Santader Bank Polska Sp. z o.o., Schaeffler Polska, ING Bank Śląski SA, Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Tauron, Bibby Financial Services Sp. z .o.o., Europejskie Biuro Ochrony Finansów Sp. z o.o. Sp. K.).
Mateusz Machulski
Mateusz Machulski
Digitalk Artur Jabłoński
Swoją pierwszą kampanię Google Ads (wtedy AdWords) uruchomiłem ponad 10 lat temu. Była to promocja mojego bloga. Od tego czasu stworzyłem tysiące kampanii reklamowych Google Ads, dokonałem dziesiątek wdrożeń Google Analytics oraz Google Tag Manager, które pozwoliły na osiągnięcie celów w przeróżnych branżach. Jestem certyfikowanym przez Google specjalistą reklamy Google Ads oraz narzędzia do automatyzacji marketingu Synerise. Moja jednoosobowa agencja “Dreamweber” uzyskała status “Partnera Google”. Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach “Ekonomia” oraz “Zarządzanie”, a także studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Podczas studiów byłem finalistą konkursu “Wizz Youth Challange” dla studentów z całej Europy w zakresie marketingu, organizowanym przez linię lotniczą WizzAir. Jestem praktykiem – w 2015 roku stworzyłem start-up Tickeo. Jest to portal sprzedaży biletów przez internet, wraz z system sprzedaży biletów dla atrakcji turystycznych. Tickeo zostało w 2016 roku wyróżnione w polskiej edycji międzynarodowego konkursu dla młodych firm “Uber Pitch”. Wcześniej prowadziłem biuro podróży oraz stworzyłem bloga o podróżowaniu, cytowanego kilkanaście razy przez największe regionalne i ogólnopolskie media. Od 2021 roku mam ogromną przyjemność pracować w agencji marketingowej Artura Jabłońskiego – digitalk, gdzie jestem Head of Excellence, optymalizuje Google Ads, wdrażam analitykę u najważniejszych klientów, jak również wdrażam w życie automatyzacje Synerise. Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Jestem współautorem kursu online Skuteczna reklama w Google Ads.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP