Mateusz Machulski
Digitalk Artur Jabłoński
Swoją pierwszą kampanię Google Ads (wtedy AdWords) uruchomiłem ponad 10 lat temu. Była to promocja mojego bloga. Od tego czasu stworzyłem tysiące kampanii reklamowych Google Ads, dokonałem dziesiątek wdrożeń Google Analytics oraz Google Tag Manager, które pozwoliły na osiągnięcie celów w przeróżnych branżach. Jestem certyfikowanym przez Google specjalistą reklamy Google Ads oraz narzędzia do automatyzacji marketingu Synerise. Moja jednoosobowa agencja “Dreamweber” uzyskała status “Partnera Google”. Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach “Ekonomia” oraz “Zarządzanie”, a także studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Podczas studiów byłem finalistą konkursu “Wizz Youth Challange” dla studentów z całej Europy w zakresie marketingu, organizowanym przez linię lotniczą WizzAir. Jestem praktykiem – w 2015 roku stworzyłem start-up Tickeo. Jest to portal sprzedaży biletów przez internet, wraz z system sprzedaży biletów dla atrakcji turystycznych. Tickeo zostało w 2016 roku wyróżnione w polskiej edycji międzynarodowego konkursu dla młodych firm “Uber Pitch”. Wcześniej prowadziłem biuro podróży oraz stworzyłem bloga o podróżowaniu, cytowanego kilkanaście razy przez największe regionalne i ogólnopolskie media. Od 2021 roku mam ogromną przyjemność pracować w agencji marketingowej Artura Jabłońskiego – digitalk, gdzie jestem Head of Excellence, optymalizuje Google Ads, wdrażam analitykę u najważniejszych klientów, jak również wdrażam w życie automatyzacje Synerise. Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Jestem współautorem kursu online Skuteczna reklama w Google Ads.