Magdalena Proga-Stępień, Marzena Zwolińska
Santander Bank Polska S.A.
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”.
Magdalena Proga-Stępień, dyrektor dystrybucji, Santander Bank Polska
Liderka zmian z szerokim doświadczeniem w rozwoju nowoczesnych organizacji i zarządzaniu biznesem. Pasjonatka digitalizacji i nowych technologii, nowoczesnej bankowości oraz zrównoważonego rozwoju. Miała okazje współtworzyć i prowadzić zespoły oraz zarządzać biznesem i współpracować w szeregu międzynarodowych instytucji finansowych w Polsce i w Europie. Skutecznie rozwijała kanały dystrybucji i funkcje sprzedażowe, tworzyła innowacyjne modele biznesowe, partnerstwa strategiczne i dynamiczne środowiska startupowe. Projektowała i rozwijała nowe rozwiązania bankowości zdalnej – platformy internetowe i mobilne oraz nowatorskie platformy pośrednictwa online (np. Bancovo). Posiada również doświadczenie w budowaniu omnikanałowych doświadczeń klientów, wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych i procesowych oraz transformacji cyfrowej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Programu MBA na Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych, członkini rad nadzorczych w organizacjach z sektora usług finansowych. Uwielbia podróże, aktywny wypoczynek i sport – jest wielka fanka hokeja na lodzie. Ceni sobie otwartość i współprace oraz różnorodność perspektyw.
Gosc specjalny cyklu „MOCne w biznesie”.
Marzena Zwolińska, dyrektor makroregionu, Santander Bank Polska
Od lat współtworzy zespoły, które w angażującej atmosferze osiągają świetne wyniki biznesowe i zdobywają wyróżnienia za najwyższą jakość obsługi. Jest związana z Santanderem od 1993 r. Rozpoczęła swoją karierę od doradcy, przez kierownika, aby obecnie pracować na stanowisku dyrektora makroregionu i zarządzać około 1200 pracownikami. Bardzo sobie ceni to, ze miała możliwość stopniowego poznawania i awansowania dzięki osiąganym wynikom i zaangażowaniu. Ma wyjątkowe szczęście do ludzi, z którymi pracuje – zgrane, ambitne, efektywne zespoły, które dbają o atmosferę pracy oraz swój rozwój. Uważa, że ludzie to największa wartość w organizacji. Kocha przyrodę, obserwacje ptaków, leśne wędrówki, czyli po japońsku „Shinrin yoku” oraz wyprawy rowerowe. Tak ładuje swoje wewnętrzne akumulatory.