Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
17mar
10:30
Jak wzmocnić pewność siebie?
Anna Dziwulska
Akademia Rozwoju Biznesu Anna Dziwulska
Ile zaprzepaściłeś okazji na sukces z powodu braku pewności siebie? Twój wewnętrzny krytyk podpowiada Ci różne ograniczające myśli, które blokują Cię przed osiągnięciem celów. Czujesz, że jakaś wewnętrzna siła mówi Ci, że jeszcze tego nie wiesz, nie umiesz, jesteś niewystarczający. To brak pewności siebie sprawia, że stoisz w miejscu i ze smutkiem patrzysz jak inni realizują Twoje marzenia. Nie musi tak być, możesz wzmocnić pewność siebie i działać z odwagą i determinacją. Ważne, żeby umieć dostrzec co Cię osłabia i odbiera radość życia. Następnie zmienić myślenie, ćwiczyć różne zachowania, w tym wyjście ze swojej strefy komfortu i działać. Zapraszam na szkolenie, tutaj się może wszystko zacząć.
Zapisz się bezpłatnie
18mar
10:30
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w 2025 roku
Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Prawidłowe prowadzenia oraz przechowywanie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, jest jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy sankcjonowanym karą grzywny. Ostatnie zmiany przepisów Kodeksu pracy wymusiły także zmiany właśnie w zakresie dokumentacji pracowniczej oraz wniosków towarzyszących uprawnieniom rodzicielskim. O wszystkich najważniejszych zmianach, o tym jak prawidłowo prowadzić dokumentację pracowniczą w 2025 r., jak korzystać z programów wspomagających procesy kadrowe, kiedy dokumenty wymagają podpisu ze strony pracownika / pracodawcy, a kiedy wystarczy tylko skan, jakich dokumentów nie umieszczać w aktach osobowych, czy prosić o oryginały itp. porozmawiamy podczas szkolenia. Jak zawsze solidna i przystępna dawka wiedzy, bardzo dużo konkretnych pytań i problemów z odpowiedziami. Zapraszamy!
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Elżbieta Stelmach
Elżbieta Stelmach
Sapientia
Elżbieta Stelmach - Praktyk Analizy Transakcyjnej, Certyfikowany Trener narzędzia FRIS® , Trener biznesu, Coach kariery Coach kryzysowy, Certyfikowany trener narzędzia Super-Skills, Konsultant narzędzia FACET5, twórca Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego Sapientia, które prowadzi od 1996r. Posiada 16 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizacjami w oświacie niepublicznej (właściciel i dyrektor szkoły) oraz w branży turystycznej. Od ponad 20 lat prowadzi własną działalność gospodarczą, w tym szkoleniową. Współpracuje z firmami z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe. We współpracy z kadrą zarządzającą oraz przedstawicielami działów HR projektuje i prowadzi procesy rozwojowe oparte o diagnozę potrzeb oraz stałą ewaluację. Buduje strategie rozwoju zespołów, menedżerów i pracowników. Szkoli z zakresu: efektywnej komunikacji, negocjacji, gier psychologicznych i gier władzy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, przywództwa, stresu i wypalenia zawodowego, efektywności osobistej i biznesowej. Prowadzi sesje mentoringowo-coachingowe dla kadry zarządzającej oraz menedżerów. Współpracuje z firmami z branż: IT, e-commerce, usługowej, produkcyjnej, handlowej. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy oraz placówki oświatowe. Jest też wykładowcą i opiekunem merytorycznym na studiach podyplomowych, m.in. WSB, US, ALK MBA. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej oraz „Education via Autonomy”; Akademii Coachingu Kryzysowego; Studiów Podyplomowych „Coaching” na WSB w Poznaniu, „Psychologicznego Doradztwa Zawodowego i Personalnego” i „Psychologii w zarządzaniu” na UAM, „Socjoterapii i profilaktyka uzależnień”. W styczniu 2023, nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, ukazała się książka uznana za bestseller, którą napisała wspólnie z Moniką Dawid-Sawicką - pozwalająca w praktyczny sposób wykorzystywać wiedzę z obszaru Analizy Transakcyjnej.
Piotr Majkowski
Piotr Majkowski
Cogitor
Zajmuję się prowadzeniem szkoleń i konsultacji z zakresu programu Microsoft Office (Word, Excel, VBA etc.) oraz statystyki (w tym obsługi programów SPSS i Statistica). Moja specjalność to znajdowanie praktycznych rozwiązań codziennych problemów w pracy biurowej, zwłaszcza tych związanych z zarządzaniem danymi oraz ich analizą. Pasjonuje mnie opracowywanie narzędzi, które usprawniają wykonywane codziennych działań i pozwalają na oszczędność czasu oraz zwiększenie efektywności i precyzji. Swoją pracę wykonuję jako szkoleniowiec, trener, konsultant i doradca, prywatny korepetytor oraz wykładowca akademicki. Dzięki swojemu doświadczeniu zawodowemu jestem w stanie łączyć teorię z praktyką w sposób korzystny dla moich Klientów: uczelni, instytucji, urzędów, dużych korporacji, małych i średnich firm oraz rodzinnych mikroprzedsiębiorstw. Przekazywanie wartościowej wiedzy oraz opracowywanie we współpracy z Klientami racjonalizatorskich rozwiązań jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji, szczególnie gdy widzę, jak współpraca przeradza się w nowe możliwości rozwoju oraz wymierne korzyści dla osób oraz instytucji, które mi zaufały. Szanuję moich słuchaczy, dlatego uczę tylko rzeczy niezbędnych oraz cennych i nigdy nie marnuję czasu na zagadnienia niepotrzebne, nieprzekładające się na rozwój osobisty czy wzrost efektywności pracy . Uczestnik moich szkoleń może mieć pewność, że wiedza zdobyta w czasie ich trwania okaże się naprawdę pożyteczna i pomocna w osiąganiu ważnych celów.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.

Zaplanuj swój rozwój

Człowiek patrzący na listę zadań
  • Kalendarz szkoleń
  • Zdobyte certyfikaty pod ręką
  • Podsumowanie postępów
Załóż konto
Cenimy Twoją prywatność
Używamy plików cookie, aby dopasować szkolenia do Twoich potrzeb i mierzyć ich skuteczność. Wszystko po to by, zapewniać lepszą jakość naszych usług. W dowolnej chwili możesz zmienić preferencje polityki ciasteczek
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP