Kategorie szkoleń
Jak pisać mejle i skutecznie używać cyfrowej mowy ciała
Marketing i sprzedaż
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Dlaczego nie zawsze się rozumiemy
  • Co wspólnego ma mowa ciała z wiadomościami na Skypie
  • Czym jest cyfrowa mowa ciała
  • Jak odnaleźć się w gąszczu emoji, kropek, wersalików i wykrzykników
  • Skąd wiedzieć, kiedy zadzwonić, napisać na Teamsie czy wysłać mejla
  • Jak w codziennych kontaktach pomaga matryca władzy i zaufania
  • Czego unikać w cyfrowej komunikacji
  • Jak 3 proste zasady mogą poprawić komunikację w pracy
  • Jakie 7 cech powinien mieć każdy mejl służbowy
  • Jak tworzyć skuteczne mejle w pracy – od tytułu aż po stopkę
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • wszystkich, którzy pracują zdalnie
  • pracowników, którzy na co dzień używają komunikatorów
  • osób, które piszą mejle do współpracowników
  • liderów zdalnych zespołów
  • wszystkich, którzy chcą poznać cyfrową mowę ciała
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Znasz to? Szef lub szefowa odpowiada Ci na komunikatorze, a Ty zastanawiasz się, co właściwie ma na myśli. Nie wiesz, czy właśnie Cię chwali czy to tylko ironia. A może co jakiś czas ktoś wysyła Ci mejla, który jest tak chaotyczny, że nawet nie chce Ci się go czytać? Z tego szkolenia dowiesz się, jak sprawić, by osoby, z którymi komunikujesz się w pracy nie miały podobnych kłopotów z Twoimi wiadomościami. Odkryjesz praktyczne wskazówki, które pomogą Ci lepiej rozumieć rozmówców i skutecznie porozumiewać się z nimi za pomocą cyfrowych mediów. Poznasz też zachowania, których lepiej unikać i sposoby, jak z nimi walczyć. Krok po kroku nauczysz się też pisać efektywne mejle. Zapisz się na szkolenie już teraz i ulepsz swoją komunikację w pracy.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Jakub Krzywolak
5
średnia ocena szkoleń Jakub Krzywolak
Jakub  Krzywolak
Jakub Krzywolak
Jakub Krzywolak
Copywriter i certyfikowany konsultant językowy. Tworzy oraz upraszcza treści marketingowe i użytkowe. Szkoli z prostego języka, sztuki pisania mejli oraz copywritingu. Pisze od ponad dekady. Przez siedem lat był związany z polskim rynkiem e-commerce. Obecnie jest senior ux writerem & content designerem w Santander Banku Polska.
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP