Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
20maj
09:30
Znajdź w sobie odwagę
Anna Dziwulska
Akademia Rozwoju Biznesu Anna Dziwulska
Pewnie nie raz w życiu doświadczyłaś/łeś braku odwagi. To niezbyt fajne uczucie. Mamy mnóstwo marzeń, z którymi chodzimy latami. Jednak nie robimy za dużo, żeby je spełnić. Dlaczego tak się dzieje? Właśnie między innymi dlatego, że brakuje nam odwagi do stawienia czoła wyzwaniom, opiniom, krytyce, itp. Jeśli masz podobnie, chcesz się dowiedzieć o co chodzi z tą odwagą, to zapraszam. Przyjrzysz się własnym ograniczeniom, poszukasz w sobie odwagi i zdecydujesz, czy zaczniesz działać odważnie.
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Magdalena Proga-Stępień,  Marzena Zwolińska
Magdalena Proga-Stępień, Marzena Zwolińska
Santander Bank Polska S.A.
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Magdalena Proga-Stępień, dyrektor dystrybucji, Santander Bank Polska Liderka zmian z szerokim doświadczeniem w rozwoju nowoczesnych organizacji i zarządzaniu biznesem. Pasjonatka digitalizacji i nowych technologii, nowoczesnej bankowości oraz zrównoważonego rozwoju. Miała okazje współtworzyć i prowadzić zespoły oraz zarządzać biznesem i współpracować w szeregu międzynarodowych instytucji finansowych w Polsce i w Europie. Skutecznie rozwijała kanały dystrybucji i funkcje sprzedażowe, tworzyła innowacyjne modele biznesowe, partnerstwa strategiczne i dynamiczne środowiska startupowe. Projektowała i rozwijała nowe rozwiązania bankowości zdalnej – platformy internetowe i mobilne oraz nowatorskie platformy pośrednictwa online (np. Bancovo). Posiada również doświadczenie w budowaniu omnikanałowych doświadczeń klientów, wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych i procesowych oraz transformacji cyfrowej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Programu MBA na Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych, członkini rad nadzorczych w organizacjach z sektora usług finansowych. Uwielbia podróże, aktywny wypoczynek i sport – jest wielka fanka hokeja na lodzie. Ceni sobie otwartość i współprace oraz różnorodność perspektyw. Gosc specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Marzena Zwolińska, dyrektor makroregionu, Santander Bank Polska Od lat współtworzy zespoły, które w angażującej atmosferze osiągają świetne wyniki biznesowe i zdobywają wyróżnienia za najwyższą jakość obsługi. Jest związana z Santanderem od 1993 r. Rozpoczęła swoją karierę od doradcy, przez kierownika, aby obecnie pracować na stanowisku dyrektora makroregionu i zarządzać około 1200 pracownikami. Bardzo sobie ceni to, ze miała możliwość stopniowego poznawania i awansowania dzięki osiąganym wynikom i zaangażowaniu. Ma wyjątkowe szczęście do ludzi, z którymi pracuje – zgrane, ambitne, efektywne zespoły, które dbają o atmosferę pracy oraz swój rozwój. Uważa, że ludzie to największa wartość w organizacji. Kocha przyrodę, obserwacje ptaków, leśne wędrówki, czyli po japońsku „Shinrin yoku” oraz wyprawy rowerowe. Tak ładuje swoje wewnętrzne akumulatory.
Elżbieta Stelmach
Elżbieta Stelmach
Sapientia
Elżbieta Stelmach - Praktyk Analizy Transakcyjnej, Certyfikowany Trener narzędzia FRIS® , Trener biznesu, Coach kariery Coach kryzysowy, Certyfikowany trener narzędzia Super-Skills, Konsultant narzędzia FACET5, twórca Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego Sapientia, które prowadzi od 1996r. Posiada 16 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizacjami w oświacie niepublicznej (właściciel i dyrektor szkoły) oraz w branży turystycznej. Od ponad 20 lat prowadzi własną działalność gospodarczą, w tym szkoleniową. Współpracuje z firmami z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe. We współpracy z kadrą zarządzającą oraz przedstawicielami działów HR projektuje i prowadzi procesy rozwojowe oparte o diagnozę potrzeb oraz stałą ewaluację. Buduje strategie rozwoju zespołów, menedżerów i pracowników. Szkoli z zakresu: efektywnej komunikacji, negocjacji, gier psychologicznych i gier władzy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, przywództwa, stresu i wypalenia zawodowego, efektywności osobistej i biznesowej. Prowadzi sesje mentoringowo-coachingowe dla kadry zarządzającej oraz menedżerów. Współpracuje z firmami z branż: IT, e-commerce, usługowej, produkcyjnej, handlowej. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy oraz placówki oświatowe. Jest też wykładowcą i opiekunem merytorycznym na studiach podyplomowych, m.in. WSB, US, ALK MBA. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej oraz „Education via Autonomy”; Akademii Coachingu Kryzysowego; Studiów Podyplomowych „Coaching” na WSB w Poznaniu, „Psychologicznego Doradztwa Zawodowego i Personalnego” i „Psychologii w zarządzaniu” na UAM, „Socjoterapii i profilaktyka uzależnień”. W styczniu 2023, nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, ukazała się książka uznana za bestseller, którą napisała wspólnie z Moniką Dawid-Sawicką - pozwalająca w praktyczny sposób wykorzystywać wiedzę z obszaru Analizy Transakcyjnej.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP