Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
13maj
09:30
Marketing rekrutacyjny
Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa
Ty też możesz skutecznie rekrutować pracowników! Pokażę Ci jak pozyskać najlepszych kandydatów z wykorzystaniem Twojej strony internetowej i działań w social media. Dowiesz się czym jest marketing rekrutacyjny i jak skutecznie wykorzystać stronę internetową - zakładkę Kariera oraz social media do rekrutacji. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzenia rekrutacji w Internecie. Pokażę Ci, jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego i przedstawie inspirujące przykłady.
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Patryk Jasiński
Patryk Jasiński
Akademia sprzedaży Patryk Jasiński
Od 12 lat w sprzedaży. Wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych, obsługi klienta jak i umawiania spotkań handlowych, to w przypadku Patryka, wynik zdobywania umiejętności już od najmłodszych lat. Patryk swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku jednym z wiodących w Polsce operatorów komórkowych, gdzie otrzymał tytuł najlepszego sprzedawcy, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych. Patryk może pochwalić się wieloma wynikami zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży min. Sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy- branża poligraficzna oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata- branża konsultingowa. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób bardzo praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm m.in.: Orange Polska, Saint Gobani, MedicCentre, Kat, Solar Time, Aegon, RGB Elektronika, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Krajowa Energia, Tauron Energia, Solar Time, Syntell S.A., Kaskada Fashion, TOR- konferencje, Druk Polska, PKO BP, Chermin Rose, Asta, Zetkama S.A. Dodatkowo Patryk występował na największych imprezach w charakterze eksperta takich jak Forum Szefów Sprzedaży, Zgrupowanie asów sprzedaży, Marketing Tu i teraz, Kongres Beauty, oraz dla studentów MBA na WSB Wrocław i ASBIRO. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”- jest zasłużonym honorowym dawcom krwi.
Artur  Jabłoński
Artur Jabłoński
Digitalk Artur Jabłoński
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Magdalena Proga-Stępień,  Marzena Zwolińska
Magdalena Proga-Stępień, Marzena Zwolińska
Santander Bank Polska S.A.
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Magdalena Proga-Stępień, dyrektor dystrybucji, Santander Bank Polska Liderka zmian z szerokim doświadczeniem w rozwoju nowoczesnych organizacji i zarządzaniu biznesem. Pasjonatka digitalizacji i nowych technologii, nowoczesnej bankowości oraz zrównoważonego rozwoju. Miała okazje współtworzyć i prowadzić zespoły oraz zarządzać biznesem i współpracować w szeregu międzynarodowych instytucji finansowych w Polsce i w Europie. Skutecznie rozwijała kanały dystrybucji i funkcje sprzedażowe, tworzyła innowacyjne modele biznesowe, partnerstwa strategiczne i dynamiczne środowiska startupowe. Projektowała i rozwijała nowe rozwiązania bankowości zdalnej – platformy internetowe i mobilne oraz nowatorskie platformy pośrednictwa online (np. Bancovo). Posiada również doświadczenie w budowaniu omnikanałowych doświadczeń klientów, wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych i procesowych oraz transformacji cyfrowej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Programu MBA na Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych, członkini rad nadzorczych w organizacjach z sektora usług finansowych. Uwielbia podróże, aktywny wypoczynek i sport – jest wielka fanka hokeja na lodzie. Ceni sobie otwartość i współprace oraz różnorodność perspektyw. Gosc specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Marzena Zwolińska, dyrektor makroregionu, Santander Bank Polska Od lat współtworzy zespoły, które w angażującej atmosferze osiągają świetne wyniki biznesowe i zdobywają wyróżnienia za najwyższą jakość obsługi. Jest związana z Santanderem od 1993 r. Rozpoczęła swoją karierę od doradcy, przez kierownika, aby obecnie pracować na stanowisku dyrektora makroregionu i zarządzać około 1200 pracownikami. Bardzo sobie ceni to, ze miała możliwość stopniowego poznawania i awansowania dzięki osiąganym wynikom i zaangażowaniu. Ma wyjątkowe szczęście do ludzi, z którymi pracuje – zgrane, ambitne, efektywne zespoły, które dbają o atmosferę pracy oraz swój rozwój. Uważa, że ludzie to największa wartość w organizacji. Kocha przyrodę, obserwacje ptaków, leśne wędrówki, czyli po japońsku „Shinrin yoku” oraz wyprawy rowerowe. Tak ładuje swoje wewnętrzne akumulatory.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP