Kategorie szkoleń
Budowanie strategii komunikacji w Social Media
Firma i zarządzanie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową?
  • Na czym polega analiza rynku, otoczenia i konkurencji?
  • Jak określić cele komunikacji oraz jej odbiorców?
  • Jakie możemy wyróżnić kanały komunikacji?
  • Poznasz praktyczne case study i najlepsze benchmarki.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • przedsiębiorców zajmujących się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media,
  • osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących Social Media w firmie,
  • osób, które planują założenie działalności gospodarczej.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i komunikacji w Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie komunikacyjne, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów firm i branż, budujących zaangażowanie i społeczność w mediach społecznościowych. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię komunikacji w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją w Internecie.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

95%
uczestników poleca szkolenia Iwona Caputa
4.8
średnia ocena szkoleń Iwona Caputa
Iwona Caputa
Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
Czytaj więcej