Kategorie szkoleń
Asertywność w praktyce
Umiejętności miękkie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Czym jest, a czym nie jest asertywność?
  • Poznasz podstawowe prawdy asertywności i sposoby ich wyrażania.
  • W jaki sposób zachowywać się w sferze rodzinnej, zawodowej, osobistej i społecznej?
  • Poznasz zachowania, które wspierają i niszczą relacje.
  • Sprawdzisz, jakie zachowania stosujesz w relacjach z innymi.
  • Zaplanujesz sobie działania do wdrożenia.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • właścicieli małych i średnich firm,
  • menedżerów,
  • rodziców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Teoria często nie idzie z praktyką. Można wiele wiedzieć o asertywności, jednak nie umieć zastosować jej w praktyce. Często wydaje nam się, że zachowujemy się asertywnie, a mimo to relacje nie są poprawne. Dlatego warto sprawdzić, czy jesteśmy asertywni w różnych relacjach i sytuacjach. Na szkoleniu zobaczysz konkretne przykłady zachowań, które niszczą relacje z partnerką/partnerem; rodzicem; dzieckiem; przyjaciółmi, współpracownikami; szefem, itp.. Odkryjesz zachowania asertywne i będziesz mógł/mogła zastosować je zaraz po szkoleniu. Dzięki temu Twoje relacje się znacznie poprawią, nabierzesz odwagi, pewności siebie i w konsekwencji będziesz się lepiej czuł(a) z samym sobą i z innymi. Serdecznie zapraszam.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Anna Dziwulska
4.8
średnia ocena szkoleń Anna Dziwulska
Anna Dziwulska
Anna Dziwulska
Akademia Rozwoju Biznesu Anna Dziwulska
Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP