Kategorie szkoleń
English for Hotel Bookings and Front Desk Conversations
Umiejętności miękkie
Średnio zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak zarezerwować pokój i podać szczegóły pobytu?
  • Jak zameldować się i dopytać o udogodnienia?
  • W jaki sposób zgłaszać problemy i składać uprzejme reklamacje?
  • Jak przedłużyć pobyt, zamówić usługę i dopytać o płatność?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • osób podróżujących służbowo,
  • pracowników biur i asystentów zarządu,
  • przedstawicieli handlowych,
  • pracowników firm międzynarodowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Hotel? Niby prosta sprawa, a język potrafi się zaplątać w najmniej odpowiednim momencie. W tym webinarze nauczysz się mówić z pewnością siebie – od rezerwacji po reklamację, bez stresu i niezręczności.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Magdalena Janikowska-Gabryel
5
średnia ocena szkoleń Magdalena Janikowska-Gabryel
Magdalena Janikowska-Gabryel
Magdalena Janikowska-Gabryel
Angielski Nie Gryzie Szkoła Językowa
Lektorka / nauczycielka języka angielskiego ogólnego i biznesowego od 2003 roku, poziomy nauczania A1-C2, właścicielka szkoły językowej Angielski Nie Gryzie (stacjonarnej i online), nauczycielka ekonomii w języku angielskim w programie matury międzynarodowej w II LO w Szczecinie. Uczenie języka angielskiego to moja pasja, a pracę zawodową opieram nie tylko na wiedzy, wykształceniu i doświadczeniu, ale również relacjach.
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP