Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
03gru
08:00
15 Funkcji w Excelu, które musisz znać bez względu na branżę
Bartłomiej Samel
Ogarnij Komórki
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zwiększyć swoją produktywność w Excelu, niezależnie od tego, czy pracujesz w finansach, marketingu czy logistyce? Moje szkolenie "15 Funkcji w Excelu które musisz znać bez względu na branżę" przybliży Ci kluczowe funkcje Excela, które sprawią, że Twoja praca stanie się bardziej efektywna i precyzyjna. W trakcie tego interaktywnego webinaru poznasz 5 kategorii funkcji, które są absolutną koniecznością dla każdego, kto chce opanować Excela w stopniu zaawansowanym. Funkcje logiczne: Dowiedz się, jak wykorzystać funkcje, które pomogą Ci automatyzować proces podejmowania decyzji w arkuszu kalkulacyjnym. Funkcje przeszukujące: Odkryj, jak szybko znajdować potrzebne informacje w dużych zbiorach danych, dzięki prostym funkcjom wyszukiwania. Funkcje 3D: Poznaj możliwości sumowania i różnicowania danych w różnych arkuszach, aby lepiej analizować dane wielowymiarowe. Funkcje zliczające: Zrozum, jak efektywnie zliczać i sumować dane na podstawie określonych kryteriów, aby uzyskać klarowne wyniki. Funkcje tekstowe: Opanuj narzędzia do manipulowania tekstem, które pomogą Ci w czyszczeniu, segregowaniu i analizowaniu danych tekstowych. Dołącz do nas, aby odkryć, jak te 15 kluczowych funkcji Excela może zrewolucjonizować Twoją pracę i umiejętności analityczne, niezależnie od Twojej branży!
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Kamila Paradowska
Kamila Paradowska
Dobra Treść Kamila Paradowska
Zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem efektywnej komunikacji w organizacjach - dla pracowników, klientów i odbiorców. Jestem autorką szkoleń i kursów online. Moim najpopularniejszym kursem jest kurs projektowania treści (UX writingu), na którym mam przyjemność gościć osoby związane z sektorem ubezpieczeń, bankowości czy osoby chcące rozwijać umiejętności związane z digital writingiem. Przeprowadziłam warsztaty m.in. dla pracowników firm i instytucji takich jak: Allianz, Bonami.pl, PZU, Narodowy Fundusz Zdrowia, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Uniwersytet Szczeciński, Książnica Pomorska. Jesienią tego roku miałam okazję pracować dla jednego z najważniejszych wydawnictw edukacyjnych w Polsce. Od 6 lat zajmuję się komunikacją w produktach cyfrowych. Przez 15 lat pracowałam przy wydawnictwach drukowanych, jako kierowniczka literacka teatru oraz redaktorka naczelna pisma akademickiego. Bliski jest mi temat komunikacji w instytucjach publicznych, ale pracuję również dla firm komercyjnych. W miejscach, gdzie pracowałam często zajmowałam się także projektami edukacyjnymi, jako pomysłodawczyni, kuratorka, autorka warsztatów i spotkań. Od dzieciństwa występuję na scenie, przez 10 lat byłam związana ze sceną teatralnego offu jako aktorka. Pomaga mi to dziś w autoprezentacji i efektywnym, dynamicznym przygotowaniu spotkań na żywo oraz online. Moje wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni i autorki projektów edukacyjnych sprawia, że każde szkolenie to przygoda i solidna dawka wiedzy idealnie skrojona do potrzeb organizacji.
Elżbieta Stelmach
Elżbieta Stelmach
Sapientia
Elżbieta Stelmach - Praktyk Analizy Transakcyjnej, Certyfikowany Trener narzędzia FRIS® , Trener biznesu, Coach kariery Coach kryzysowy, Certyfikowany trener narzędzia Super-Skills, Konsultant narzędzia FACET5, twórca Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego Sapientia, które prowadzi od 1996r. Posiada 16 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizacjami w oświacie niepublicznej (właściciel i dyrektor szkoły) oraz w branży turystycznej. Od ponad 20 lat prowadzi własną działalność gospodarczą, w tym szkoleniową. Współpracuje z firmami z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe. We współpracy z kadrą zarządzającą oraz przedstawicielami działów HR projektuje i prowadzi procesy rozwojowe oparte o diagnozę potrzeb oraz stałą ewaluację. Buduje strategie rozwoju zespołów, menedżerów i pracowników. Szkoli z zakresu: efektywnej komunikacji, negocjacji, gier psychologicznych i gier władzy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, przywództwa, stresu i wypalenia zawodowego, efektywności osobistej i biznesowej. Prowadzi sesje mentoringowo-coachingowe dla kadry zarządzającej oraz menedżerów. Współpracuje z firmami z branż: IT, e-commerce, usługowej, produkcyjnej, handlowej. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy oraz placówki oświatowe. Jest też wykładowcą i opiekunem merytorycznym na studiach podyplomowych, m.in. WSB, US, ALK MBA. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej oraz „Education via Autonomy”; Akademii Coachingu Kryzysowego; Studiów Podyplomowych „Coaching” na WSB w Poznaniu, „Psychologicznego Doradztwa Zawodowego i Personalnego” i „Psychologii w zarządzaniu” na UAM, „Socjoterapii i profilaktyka uzależnień”. W styczniu 2023, nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, ukazała się książka uznana za bestseller, którą napisała wspólnie z Moniką Dawid-Sawicką - pozwalająca w praktyczny sposób wykorzystywać wiedzę z obszaru Analizy Transakcyjnej.
Artur  Jabłoński
Artur Jabłoński
Digitalk Artur Jabłoński
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP