Kategorie szkoleń
Techniki budowania relacji z klientami
Marketing i sprzedaż
Średnio zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak szybko (30 sekund) zbudować z klientem nić porozumienia?
  • Nauczysz się stosować techniki szybkiego pozyskiwania sympatii.
  • Zyskasz umiejętność „pokazywania” klientom, że jesteś ich przyjacielem.
  • W jaki sposób przełamać bariery strachu strachu i niepewności w kontakcie z nowym i nieznanym klientem?
  • Jak stać się handlowcem relacyjnym i lubianym?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • handlowców,
  • sprzedawców,
  • managerów sprzedaży,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi go i mu ufa. Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem. Wszakże sympatia i zaufanie, to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią do handlowca: BUDUJ RELACJE. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp. Kiedy handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund?
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Roman Kawszyn
5
średnia ocena szkoleń Roman Kawszyn
Roman  Kawszyn
Roman Kawszyn
Roman Kawszyn al fianco
Trener sił sprzedaży. Mentor EIA EMCC. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. w Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi’s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora, Wiśniowski i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Współtworzył autotorskii program w telewizji BIZNES24. Twórca marki al fianco® - dostarczającej rozwiązania dla sił sprzedaży, która od 20 lat szkoli handlowców i sprzedawców. Aut
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP