Posty na LinkedIn. Jak tworzyć angażujące i wartościowe treści?
Akademia marki osobistej
Początkujący
On-line Zoom
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak działa algorytm treści na LinkedIn?
Jak jakie są rodzaje treści na LinkedIn? Jak z nich optymalnie korzystać?
O czym pisać na LinkedIn?
Jak pisać angażujące posty?
Jak optymalizować treści?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób chcących aktywnie budować swoją karierę,
osób poszukujących pracy,
osób chcących się przebranżowić,
specjalistów różnych branż,
właścicieli firm,
menedżerów,
freelancerów,
konsultantów,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Poznaj tajniki tworzenia treści, które przyciągają i angażują Twoją sieć kontaktów na LinkedIn. Nauczysz się, jak tworzyć posty, które będą budować Twoją markę osobistą.
Certyfikacja
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom oraz osobom odkrywać swoją opowieść i budować z jej pomocą owocne relacje z innymi. Twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”. Współautor „Biblia e-biznesu 3.0). Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2023 roku”.