Słowo od prowadzącego
W trakcie tego webinaru dowiesz się, jak wykorzystać Excela do stworzenia interaktywnego raportu z użyciem PowerQuery i PowerPivot. Poznasz techniki pobierania i łączenia danych znajdujących się w wielu lokalizacjach. Zasymulujemy wspólnie układ maksymalnie bliski do realnych biznesowych warunków. Wykorzystamy formatowanie warunkowe w tabelach przestawnych, aby wizualnie wyróżnić ważne informacje i podkreślić istotne aspekty zamówienia. Nauczę Cię tworzyć miary w PowerPivot do budowy obliczeń niedostępnych w inny sposób. Na koniec dowiesz się, jak dobrać odpowiednie formatowanie, aby nadać Twojemu formularzowi profesjonalny wygląd i zwiększyć jego użyteczność dla działu sprzedaży. Pokaże Ci też, jak dobrać odpowiednio prezentujące się ze sobą kolory z użyciem darmowych narzędzi. Po zakończeniu tego webinaru, użytkownicy będą posiadać przykładowy arkusz, na podstawie którego powinni stworzyć własny arkusz na potrzeby swojej organizacji. Tylko samodzielne wykonanie wszystkich elementów spowoduje, że uczestnicy będą potrafili dostosować swój arkusz (po czasie) do zmieniających się wymogów rynku.