Słowo od prowadzącego
Jako że program Excel jest tak funkcjonalny, wymóg jego znajomości znajduje się dziś w większości ogłoszeń o pracę, zwłaszcza na stanowiska biurowe. Obecnie jest on niezbędny już nie tylko w przypadku księgowych czy specjalistów do spraw zasobów ludzkich (HR). Przydaje się też w wielu innych zawodach. Nie zawsze potrzeba znajomości wszystkich funkcji Excela. Często wystarczy umiejętność zarządzania danymi (np. wprowadzanie, filtrowanie, sortowanie), tworzenia tabel, czy wykonywania prostych operacji matematycznych (m.in. dodawanie, mnożenie). Oczywiście im wyższy poziom zaawansowania, tym lepiej. W czasie tego webinaru wspólnie przejdziemy przez dwanaście typowych zadań rekrutacyjnych. Zadania podzielone będą na 3 poziomy trudności: podstawowy, średnio zaawansowany i zaawansowany. Spotkanie będzie mieć formę warsztatu: najpierw przedstawię zadanie, a następnie każdy z uczestników otrzyma kilka chwil na samodzielną pracę. Po kilku chwilach przedstawię mój sposób na ich rozwiązanie i omówię wraz z uczestnikami wszystkie wątpliwości. Dzięki uczestnictwu w tym webinarze ustalisz: 1. swój poziom zaawansowania w używaniu Excela 2. Obszary którym należy poświęcić jeszcze trochę czasu 3. Obszary które masz już opanowane