Słowo od prowadzącego
Kiedyś telefon był jednym z podstawowych narzędzi w pracy biurowej. Budka telefoniczna szansą na kontakt z bliską osobą. A jak jest dzisiaj? Właściwie wielu z nas powiedziałoby, że telefony „wchodzą nam na głowę”. A jednak nadal w pracy i biznesie bardzo często po nie sięgamy – by zaczerpnąć informacji, by szybko się czegoś dowiedzieć, by zapytać, ale też, aby nawiązać nowe relacje biznesowe, a także – dla sprzedaży usług. Skuteczne rozmowy przez telefon to bezcenna umiejętność dzisiejszych czasów i możemy się nią cieszyć np., gdy uda nam się odbyć rozmowę sprzedażową (a nie tylko wypowiedzieć pierwsze zdanie…), gdy jesteśmy po tzw. słowie w jakiejś sprawie, albo gdy mamy już jasną mapę drogową dalszego działania. W czasie doradztwa zawodowego prowadzonego dla młodych osób słyszę, że chcieliby skutecznie dzwonić i załatwiać sprawy, ale mają w związku z tym szereg obaw. Chętnie rozwieję te obawy, uspokoję i podpowiem jak to robić