Kategorie szkoleń
10 sposobów na profil firmowy na LinkedIn
Aplikacje
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak wygląda dobry profil firmowy na LinkedIN?
  • Czym jest content firmowy?
  • Jak i co publikować?
  • W jaki sposób zaangażować zespół?
  • Poznasz strategię publikacji na profilu firmowym.
  • Otrzymasz wskazówki zwiększania zasięgów na profilu firmowym.
  • W jaki sposób wykorzystywać LinkedIn jako platformę do rekrutacji i employer brandingu?
  • Czego unikać na profilu firmowym?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • właścicieli małych i średnich firm,
  • osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
  • specjalistów ds. marketingu i komunikacji,
  • pracowników działu HR i employer brandingu,
  • osób budujących profil marki osobistej,
  • przedsiębiorców,
  • menedżerów,
  • członków zespołów sprzedażowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Pewnie to znasz: zakładasz profil firmowy na LinkedIn, bo wypada. Bo „wszyscy mają”. Dodajesz logo, dwa zdania o ofercie i tyle. Profil sobie istnieje, a Ty myślisz: „No dobra, co teraz?”. No właśnie – teraz czas tchnąć w niego życie i pokazać Twoją firmę tak, jak na to zasługuje – ciekawie, konkretnie i z pomysłem. Na tym szkoleniu pokażę Ci sprawdzone sposoby, jak prowadzić profil firmowy, który: przyciąga uwagę (nie tylko znajomych z branży); buduje zaufanie do Twojej marki; realnie wspiera sprzedaż – nawet jeśli jesteś solo lub działasz z małym zespołem. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać LinkedIn do budowania i pozycjonowania swojej marki w Internecie i na co zwrócić uwagę prowadząc profil firmowy. Do zobaczenia na szkoleniu!
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Iwona Caputa
4.8
średnia ocena szkoleń Iwona Caputa
Iwona Caputa
Iwona Caputa
IGI MEDIA Sp. z o.o.
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP