Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
02lip
09:30
Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2025 roku
Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Celem szkolenia jest praktyczne omówienie prawidłowych zasad planowania i rozliczania czasu pracy w oparciu o przepisy kodeksu pracy, z uwzględnieniem zagadnień istotnych dla roku 2025, czyli wymiaru czasu pracy w 2025 r. w różnych okresach rozliczeniowych. Czas pracy to jedno z trudniejszych zagadnień w pracy działów kadr, a z drugiej strony kluczowe dla prawidłowego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. Podczas szkolenia omówimy zatem praktyczne i prawidłowe pod względem prawnym, rozwiązania w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy. Dzięki szkoleniu nasi uczestnicy będą wiedzieli jak prawidłowo tworzyć harmonogramy czasu pracy dla pracowników, jak ewidencjonować czas pracy, jak rozliczać czas pracy w przypadkach szczególnych oraz na co zwracać uwagę w kontekście dokumentowania czasu pracy. Jak zawsze praktycznie, przystępnie, z bardzo dużą ilością przykładów, case study oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zapraszamy!
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Anna Orska,  Dominika Bettman
Anna Orska, Dominika Bettman
Projektantka biżuterii, założycielka marki biżuterii artystycznej ORSKA
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Anna Orska –projektantka biżuterii, założycielka marki biżuterii artystycznej ORSKA. Jej projekty pokazywane były na wystawach m.in. w Paryżu, Berlinie, Mediolanie i Nowym Jorku. Zaprojektowała tysiące wzorów biżuterii i niewielkich form wzorniczych. Charakterystyczne dla niej jest niestandardowe podejście do projektowania z uwagi na wykorzystywane materiały, a także koncepcje kolekcji. Projektantka była prekursorka upcyklingu w polskim jubilerstwie. Stworzyła biżuterie m.in. ze starych lin żeglarskich, części samochodowych czy tysiącletniego drewna dębowego, pochodzącego z konstrukcji grodu Mieszka I na poznańskim Ostrowie Tumskim. Anna Orska podróżuje w poszukiwaniu inspiracji. Niektóre kolekcje artystki zostały zaprojektowane i wykonane za granica, pod wpływem inspiracji tradycyjnym rękodziełem. Artystka wykonała kolekcje biżuterii z lokalnymi rzemieślnikami w Nepalu, Indonezji, Wietnamie, Meksyku i Peru. Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Dominika Bettman, Dyrektor Generalna polskiego oddziału Microsoft. Przedsiębiorczyni, orędowniczka transformacji cyfrowej i zrównoważonego biznesu opartego na wartościach. Wierzy w sprawcza moc różnorodności i głęboki sens rozwoju osobistego oraz mentoringu. Jest ambasadorka współpracy biznesu z nauka. Wspiera aktywizacje zawodowa kobiet, szczególnie w dziedzinach STEM. Zanim objęła stanowisko Dyrektor Generalnej w polskim oddziale Microsoft, przez 26 lat pozostawała związana z Siemensem w Polsce, gdzie przeszła ścieżkę od ekspertki w dziedzinie logistyki, przez dyrektor finansowa, aż po CFO i CEO. Jest absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie i Advanced Management Program IESE w Barcelonie. Choć z natury jest humanistka, jej pasja są nowe technologie, o których napisała książkę - „Technologiczne magnolie”. Prywatnie miłośniczka podróżowania, piłki nożnej, opery i sztuki.
Angelika Knop
Angelika Knop
Angelika Knop Grafika dla laika
Uczę grafiki ,,Nie-grafików” w zakresie tworzenia efektywnych i efektownych grafik oraz wideo. Udowadniam, że nawet bez zmysłu artystycznego i znajomości Photoshopa możesz tworzyć grafiki i wideo, które będą zachwycać i… sprzedawać. Moją misją jest wspieranie graficznie małych kobiecych biznesów oraz pomaganie im stawiać pierwsze kroki w social mediach. Pokazuje również, że sprzedaż w mediach społecznościowych jest możliwa bez wydawania pieniędzy na usługi profesjonalistów. Dodatkowo uczę jak przełamać obawy, uwierzyć w siebie oraz w swoje możliwości i wreszcie zacząć działać. Bez kompleksów, za to z efektami i wynikami. Skąd taka misja? Sama byłam w tym miejscu. Siedziałam na bezpiecznym etacie, marząc o swoim własnym biznesie, o wolności, niezależności i realizacji swoich pomysłów. Bałam się odejść i założyć własną firmę. Aż w końcu zaryzykowałam i to była najlepsza decyzja mojego życia. Jej podjęcie zajęło mi rok. Nie chcę, żebyś tyle czekała, dlatego zrobię wszystko, żeby pomóc Ci uwierzyć w siebie i swoje umiejętności! Warto, jestem na to przykładem. Edukuję głównie za pomocą szkoleń i kursów, ale możemy współpracować także indywidualnie. Moje kursy skierowane są zarówno dla doświadczonych Nie-grafików, jak i osób totalnie początkujących. Pokazuję w nich jak wykorzystywać bezpłatne narzędzie jakim jest Canva do rozwoju Twojego biznesu. Nie musisz zatrudniać grafika. Nie musisz płacić agencji. Nie musisz kupować drogich programów. Jedyne, czego potrzebujesz, to Canva. A ja nauczę Cię jej obsługi. Wpadnij do mnie na Instagramie, znajdziesz mnie pod nickiem @grafikadlalaika. Tam odkrywam tajemnice Canvy i Instastories oraz pokazuję jak wykorzystać te narzędzia do budowania zaangażowanej społeczności. Znajdziesz u mnie wiele tutoriali i tricków.
Artur  Jabłoński
Artur Jabłoński
Digitalk Artur Jabłoński
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP