Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
02lip
09:30
Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2025 roku
Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Celem szkolenia jest praktyczne omówienie prawidłowych zasad planowania i rozliczania czasu pracy w oparciu o przepisy kodeksu pracy, z uwzględnieniem zagadnień istotnych dla roku 2025, czyli wymiaru czasu pracy w 2025 r. w różnych okresach rozliczeniowych. Czas pracy to jedno z trudniejszych zagadnień w pracy działów kadr, a z drugiej strony kluczowe dla prawidłowego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. Podczas szkolenia omówimy zatem praktyczne i prawidłowe pod względem prawnym, rozwiązania w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy. Dzięki szkoleniu nasi uczestnicy będą wiedzieli jak prawidłowo tworzyć harmonogramy czasu pracy dla pracowników, jak ewidencjonować czas pracy, jak rozliczać czas pracy w przypadkach szczególnych oraz na co zwracać uwagę w kontekście dokumentowania czasu pracy. Jak zawsze praktycznie, przystępnie, z bardzo dużą ilością przykładów, case study oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zapraszamy!
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Izabela Kaźmierczak-Kamiennik
Izabela Kaźmierczak-Kamiennik
Prawnik Izabela Izabela Kaźmierczak-Kamiennik
Z wykształcenia jestem prawnikiem, dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo teleinformatyczne w biznesie, oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywam od 2013 roku. Przez blisko 6 lat pracowałam w kancelariach komorniczych i radcowskich. Pracując, obserwowałam problemy ludzi z rozumieniem kwestii dotyczących prawa. To skłoniło mnie do założenia fanpage’a i zapoczątkowało działania mające na celu szerzenie świadomości prawa; przedstawiania zarówno korzyści, jak i konsekwencji działań własnych w prosty i przystępny sposób. Obowiązki i rola pracodawcy, prawa pracownika oraz konstruowanie przejrzystych i korzystnych umów to obszary, w których doskonali się cały czas. Jej misją jest wspieranie przedsiębiorców w byciu świadomym i profesjonalnym pracodawcą, poprzez wskazywanie odpowiednich narzędzi prawnych celem minimalizowania sytuacji kryzysowych i prowadzenia biznesu w sposób płynny. Jestem także autorką artykułów dotyczących prawa pracy, które publikowane były m.in. w „Dzienniku Gazecie Prawnej” czy na portalu „Mamo, pracuj”. W czerwcu 2021 roku zostałam zaproszona (jako ekspert prawa pracy) do programu Pytanie na śniadanie, podczas którego przedstawiałam prawa młodych matek wracających na rynek pracy po urlopach związanych z macierzyństwem. Praca jest moją pasją. Z takim nastawieniem i zaangażowaniem podchodzę do każdego nowego zlecenia i do każdego klienta.
Adam Kopeć
Adam Kopeć
Excel i Adam
Jestem Miłośnikiem Excela i Power Query. W swojej pracy zawodowej od wielu lat korzystam z możliwości Excela i szkolę ludzi w celu lepszego wykorzystania możliwości tej aplikacji. Od ponad 7 lat prowadzę kanał na YouTube (Excel i Adam), na którym jest umieszczonych ponad 1000 filmów dostępnych publicznie, które średnio są oglądane około 3 000 razy dziennie, przez ponad 20 000 subskrybentów. Moja pasja doprowadziła do wydania wraz z redakcją Komputer Świat 3 książek o Excelu i 1 samodzielnie: - Excel w przykładach. Zaawansowane funkcje krok po kroku, - Excel 50 najważniejszych funkcji, - Mistrz Excela w 20 dni (pierwsza książka o Excelu pisana jako dialog), - Excel SuperHero, czyli od zera do bohatera w pracy. 1 maja 2017 roku dostałem nagrodę Microsoft Most Valuable Professional, która jest przyznawana osobom, które bardzo dobrze znają technologię Microsoftu (Excel) i dodatkowo udzielają się w społeczności np.: nagrywają filmy na YT, piszą książki, występują na konferencjach etc. Mam 4 letnie doświadczenie jako trener i zdobyłem certyfikat Microsoft Office Specialist Excel 2010, ale dużo cenniejsze są dla mnie podziękowania od osób, którym pomogłem rozwiązać problemy z Excelem. Szkoliłem zarówno indywidualne osoby, głównie dzięki pomysłowi napisania książki o Excelu jako dialog (Mistrz Excela), oraz małe i średnie firmy, dla których projektowałem arkusze w Excelu ułatwiające podsumowanie danych sprzedażowych, tworzenie cenników, tabel ułatwiających zarządzanie flotą samochodów czy tłumaczy itp. W trakcie swoich szkoleń pracuję również na plikach uczestników dzięki czemu mogą nabyć i od razu wdrożyć zdobyte umiejętności.
Aleksandra Windyga
Aleksandra Windyga
VINDYGA Aleksandra Windyga
Założycielka Vindi Creative | Ekspertka ds. Rozwoju Marki Osobistej, Strategii Mediów Społecznościowych i Tworzenia Viralowych Treści. Jestem założycielką Vindi Creative, dynamicznie rozwijającego się projektu, który łączy moją pasję do mediów społecznościowych, kreatywności i rozwoju marek osobistych. Specjalizuję się w kompleksowym zarządzaniu wizerunkiem w świecie online, oferując usługi premium skierowane do wymagających klientów pragnących budować silną obecność w mediach społecznościowych. Moja oferta obejmuje: Tworzenie viralowych treści: Pomagam klientom wyróżniać się w tłumie dzięki kreatywnym rozwiązaniom, które budują zaangażowanie i przyciągają nowych odbiorców. Zajmuję się strategią, produkcją i dystrybucją treści, które generują ruch organiczny i przyciągają uwagę. Branding na najwyższym poziomie: Pracuję z przedsiębiorcami, a także liderami branżowymi nad budowaniem silnych, autentycznych brandów, które odzwierciedlają ich wartości, misję oraz unikalne cechy. Wierzę, że każda osoba ma coś wyjątkowego do zaoferowania, a moją misją jest odkrycie tego potencjału i przekształcenie go w skuteczne narzędzie biznesowe. Konsultacje: Prowadzę indywidualne sesje konsultacyjne dla osób chcących dynamicznie rozwijać swoją markę osobistą. Wspieram przedsiębiorców w zrozumieniu, jak kluczowa jest silna marka osobista, zwłaszcza w trudnych ekonomicznie czasach, i jak może ona stać się kluczem do sukcesu zawodowego. Od początku mojej kariery z sukcesem współpracuję z klientami, którzy cenią sobie wysoką jakość, efektywność oraz kreatywność w podejściu do budowania swojej obecności w sieci. Moje doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu zarządzania social media i kreowania wizerunku na rynku lokalnym oraz międzynarodowym pozwala mi oferować rozwiązania dopasowane do najbardziej wymagających oczekiwań. Wspieram klientów w świadomym i autentycznym budowaniu ich tożsamości w sieci, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe, większą rozpoznawalność oraz silniejsze relacje z odbiorcami.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP