Kategorie szkoleń
Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I
Umiejętności miękkie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Po co się komunikujemy?
  • Co utrudnia a co pomaga w skutecznej komunikacji?
  • Czym jest parafraza?
  • Na czym polega aktywne słuchanie?
  • Czym jest "Komunikat JA"?
  • Jak stosować techniki komunikacyjne po szkoleniu?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie komunikować się ze swoimi partnerami biznesowymi, wspólnikami, klienta
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • osób odpowiedzialnych za HR lub zarządzanie komunikacją w firmie,
  • osób chcących rozwinąć kompetencje w zakresie komunikowania się.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Mówisz do nich a oni Cię nie słuchają? Mówisz do nich a oni Cię nie rozumieją? Słuchasz co ktoś do Ciebie mówi i nie wiesz czego właściwie od Ciebie chce? Nie wiesz jak przekazać trudną informację i nie urazić rozmówcy? To szkolenie jest dla Ciebie. Dowiesz się jak się komunikować skutecznie i poznasz 3 techniki komunikacyjne: Aktywne słuchanie, Parafrazę, “Komunikat ja”. Poznasz konkretne narzędzia jak łatwiej się komunikować z innymi, być zrozumianym, szybciej dochodzić do porozumienia i jednocześnie zachować dobre relacje.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Katarzyna Klimek
4.8
średnia ocena szkoleń Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Lepiej Katarzyna Klimek
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijani
Czytaj więcej