Kategorie szkoleń
Pytajmy się! Techniki komunikacyjne II
Umiejętności miękkie
Średnio zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jakie pytania stawiać by rozmowa była owocna?
  • Jaka jest rola pytań otwartych? Jak je formułować? Kiedy je zadawać?
  • Jaka jest rola pytań zamkniętych?
  • "Dlaczego?" "Po co?" - Jakie są konsekwencje wykorzystywania różnych zaimków w praktyce?
  • Jak rozwiązać problem zadając pytania? Które pytania są właściwe?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • osób odpowiedzialnych za HR, zarządzanie problemami lub zarządzanie komunikacją w firmie,
  • osób chcących rozwinąć kompetencje w zakresie komunikowania się.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Zadajesz pytania i jakoś nie dostajesz odpowiedzi o jaką Ci chodzi? Chcesz rozwinąć swe umiejętności komunikacyjne i być jeszcze lepszym interlokutorem? Szukasz prostych technik na rozwiązanie problemu? To szkolenie jest dla Ciebie. Rozwiniesz umiejętność skutecznego komunikowania się (po szkoleniu online “Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I”) i poznasz kolejne 3 techniki komunikacyjne: Pytania otwarte, Pytania zamknięte, Rozwiązywanie problemów przy użyciu pytań, Poznasz konkretne sposoby jak wykorzystać pytań do skutecznej komunikacji i jak świadomie zadawać pytania by rozmowa była owocna. Poznasz kilka sposobów na wykorzystanie pytań w zarządzaniu problemem - czasem warto zadać sobie kilka prostych pytań by dojść do sedna problemu i znaleźć rozwiązanie - na tym szkoleniu dowiesz się jak to zrobić.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Katarzyna Klimek
4.8
średnia ocena szkoleń Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Lepiej Katarzyna Klimek
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijani
Czytaj więcej