Kategorie szkoleń
Organizacja i funkcjonowanie kancelarii/sekretariatu
Firma i zarządzanie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak zorganizować pracę biura i wyposażyć stanowisko pracy?
  • Jakie zasady funkcjonowania kancelarii ustalić, aby działała sprawnie?
  • Jakie kompetencje powinien mieć pracownik administracyjny?
  • Jakie zadania, role i funkcje ma pracownik administracyjny?
  • Co to jest i jak wygląda obieg dokumentacji i informacji?
  • Jak prawidłowo redagować pisma?
  • Jak powinna wyglądać współpraca z klientem?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • Pracowników działów HR, sekretariatów i kancelarii,
  • pracodawców,
  • pracowników administracyjnych,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Podczas szkolenia online dowiesz się jak prawidłowo zorganizować biuro i wyposażyć stanowisko pracy pracownika administracyjnego kancelarii/sekretariatu. Jakie zasady powinny panować w kancelarii, aby praca przebiegała sprawnie. Dowiesz się na co zwrócić uwagę przyjmując pracownika administracyjnego, który będzie prowadził kancelarię/sekretariat/biuro, jakimi kompetencjami powinien się wykazać. W szczególności przedstawię Ci z jakimi aktami prawnymi spotkasz się w pracy w kancelarii/sekretariacie. Przedstawię Ci jak tworzyć takie dokumenty i jak redagować pisma. W trakcie szkolenia dowiesz się jak powinna wyglądać współpraca z klientem. Będziesz miał dostęp do wzorów dokumentów, z którymi możesz spotkać się w pracy administracyjnej. Z pewnością wiedza zdobyta na szkoleniu pomoże Ci w codziennej pracy, podniesie Twoje kompetencje, a przykładowe wzory pism oraz przytoczone sytuacje z życia kancelarii ułatwią pracę.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Magdalena Gajdzińska-Unrug
5
średnia ocena szkoleń Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Praktyk - specjalista prawa pracy oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej, jak również organizacji pracy działu HR, konsultant i doradca pracodawców. Trener i wykładowca - prowadzi szkolenia z zakresu kadr i płac, pracownika administracyjnego, organizacji pracy kancelarii/sekretariatu. Na szkoleniach jako dodatkowy aspekt porusza temat komunikacji i traktowania osób z niepełnosprawnościami w pracy. Karierę zawodową zaczęła od pracy w biurze rachunkowym. Następnie rozpoczęła pracę w NGO, gdzi
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2023 PFP