Kategorie szkoleń
Nie taki straszny biznesplan, jak go malują
MOCne w biznesie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak przygotować się do napisania biznesplanu, by pokazać się z jak najlepszej strony?
  • W jaki sposób opisać własne produkty i usługi?
  • Dlaczego warto dokonać analizy konkurencji/branży/rynku?
  • Skuteczne planowanie strategii marketingowej.
  • Wykonanie analizy SWOT dla własnej działalności.
  • Zasady sporządzania części finansowej biznesplanu.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • uczestniczek programu MOCne w biznesie,
  • mikro-, małych i średnich przedsiębiorców,
  • planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • pomysłodawców nowych projektów,
  • osób, które poszukują finansowania dla swoich pomysłów,
  • zarządów firm, właścicieli, którzy planują rozwój firmy,
  • zajmujących się promocją/marketingiem firm/projektów.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Dlaczego warto skorzystać z poradnika dotyczącego opracowania biznesplanu? Przede wszystkim dlatego, że często mamy pomysł, wiemy, co chcemy zrobić, ale nie mamy pojęcia jak go opisać. Biznesplan rządzi się swoimi prawami – strukturą, zagadnieniami, które koniecznie należy przedstawić. Pamiętajmy jednak, że niezależnie od wszystkiego - punktem wyjścia jest pomysł, wiedza i nutka przedsiębiorczości u osoby, która ów biznesplan przygotowuje. Może się wydawać, że biznesplan jest tylko narzędziem, które pozwoli przedstawić innym to, co planujemy. Nie jest to cała prawda – tworząc biznesplan zgodnie z ustalonymi wytycznymi – możemy jeszcze lepiej przygotować się do planowanego projektu, czy działalności – podkreślić mocne strony, a niwelować te słabe. Zapraszam do analizy własnej działalności w świetle opracowywania biznesplanu, a jednocześnie zaczerpnięcia wiedzy, jak go przygotować.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

99%
uczestników poleca szkolenia Monika Bezak
5
średnia ocena szkoleń Monika Bezak
Monika Bezak
Monika Bezak
Mindloop
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert
Czytaj więcej