Kategorie szkoleń
Kompetencje sprzedażowe cz.2 – Prospecting
Marketing i sprzedaż
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Czym są kompetencje sprzedażowe?
  • Czym jest prospecting?
  • Jakie wyróżniamy formy prospectingu?
  • Jak prospecting zmienił się w ostatnich latach?
  • Jakie są pożądane cechy sprzedawcy/handlowca, który chce efektywnie prowadzić działania prospectingowe?
  • Jakie są najważniejsze błędy i bariery w prospectingu i sposoby radzenia sobie z nimi?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • sprzedawców/handlowców,
  • osób pracujących w kontakcie z klientem bez względu na branżę.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Pośród wielu kompetencji sprzedażowych, które powinny charakteryzować skutecznego sprzedawcę/handlowca, często wymienia się prospecting. Mimo dużego znaczenia tej kompetencji w wielu procesach sprzedażowych handlowcy komunikują problem i opór w realizowaniu np. tzw. „zimnych telefonów”. Czy da się zatem przełamać te bariery i skutecznie pozyskiwać nowych klientów? Zdecydowanie tak. Ważne, by poznać narzędzia prospectingowe i nauczyć się je stosować. Ważne też, aby być świadomym barier i ograniczeń, które powstają w naszej głowie, a przekładają się na niską efektywność prospectingową. Poziom tej kompetencji można mierzyć i rozwijać w zależności od potrzeb.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

99%
uczestników poleca szkolenia Anita Gałek
4.8
średnia ocena szkoleń Anita Gałek
Anita Gałek
Anita Gałek
Moje Flow - Anita Gałek
Ponad 13 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w polskiej i międzynarodowej organizacji. Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych (umiejętności twarde i miękkie) oraz sprzedażowych. Autorka przeszło 150 publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego. Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszona siecią sprzedaży (wizyty operacyjne, optymalizacja kosztów, realizacja budżetu sprzedaży). W ostatnim czasie z powodzeniem bada kompeten
Czytaj więcej