Czego się dowiesz i nauczysz?
- Czym są kompetencje sprzedażowe?
- Czym jest budowanie relacji z klientem jako kompetencja?
- Jakie wyróżniamy rodzaje relacji w z klientem?
- Jakie są sposoby na budowanie relacji z klientem?
- Jakie są szansę i zagrożenia wynikające z budowania relacji z klientem?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- sprzedawców/handlowców,
- osób pracujących w kontakcie z klientem bez względu na branżę.
Słowo od prowadzącego
Często mówimy o podstawowych kompetencjach sprzedażowych, które charakteryzować powinny efektywnego sprzedawcę czy handlowca. Warto jednak pamiętać, że te pożądane kompetencje te mogą zmieniać się w zależności od branży, czy choćby rodzaju procesu sprzedażowego, w którym uczestniczy sprzedawca handlowiec. Są jednak pewne umiejętności i kompetencje, które odznaczają się uniwersalnością. Jedną z takich kompetencji jest budowanie relacji z klientem. Dzisiaj ta kompetencja, w dobie dużej zmienności i niepewności, zyskuje bardzo na znaczeniu. Nasi klienci potrzebują dużej uwagi, indywidualnego podejścia oraz poczucie bezpieczeństwa. A to zbudować można w oparciu o zaufanie, którego nie zdobędziemy bez relacji z klientem.

Certyfikacja
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.