Kategorie szkoleń
Jak ustawiać konwersje w Google Ads i Google Analytics?
Technologie i infrastruktura
Średnio zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Czym są konwersje w Google Ads i Google Analytics?
  • W jaki sposób krok po kroku skonfigurować podstawowe konwersje dla e-commerce w Google Ads i Google Analytics?
  • Czym są i jak czytać raporty konwersji?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • performance marketerów,
  • specjalistów ds. marketingu, którzy w swoich codziennych działaniach zajmują się pozyskiwaniem ruchu dla stron i sklepów internetowych,
  • przedsiębiorców szukających dodatkowych kanałów sprzedaży dla swoich produktów w sieci,
  • freelancerów,
  • wolnych strzelców potrzebujących ogólnej wiedzy i znajomości narzędzi wykorzystywanych w obszarach digital.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
„Daj mi kilka godzin, a nauczę Cię, jak prawidłowo konfigurować konwersję w Google Ads i Google Analytics oraz lepiej czytać i rozumieć dane tam zawarte. Praktycznie, w przystępny sposób i do natychmiastowego wykorzystania w Twojej firmie.”
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

99%
uczestników poleca szkolenia Mariusz Kowalczyk
4.8
średnia ocena szkoleń Mariusz Kowalczyk
Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii “Buduj – Mierz – Ucz się”, która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu. W wolnej chwili realizuje sie jako bloger, prowadzac jeden z bardziej poczytnych whisky blogów w Polsce: jakpicwhisky.pl.
Czytaj więcej