Kategorie szkoleń
Burza mózgów - praktyczny poradnik
Umiejętności miękkie
Początkujący
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak podjeść do problemu? Możliwe sposoby znajdowania rozwiązań.
  • Kiedy stosować burzę mózgów?
  • Jak zdefiniować problem do rozwiązania?
  • Co zrobić by uczestnicy burzy mózgów chcieli dzielić się swoimi pomysłami?
  • Jak wybrać najlepszy pomysł po burzy mózgów?
  • Poznasz najlepsze rozwiązania przy stosowaniu burzy mózgów.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą skutecznie komunikować się z pracownikami,
  • osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej,
  • osób chcących objąć stanowiska menedżerskie,
  • kierowników projektów,
  • menedżerów chcących angażować pracowników w rozwiązywanie problemów firmy,
  • osób odpowiedzialnych za HR i wspierających menedżerów w zarządzaniu zespołem,
  • osób chcących rozwinąć kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Chcesz zaangażować zespół w rozwiązanie problemu ale nie wiesz jak to zrobić? Szukasz metody na wzbudzenie kreatywności zespołu? Słyszałeś o burzy mózgów ale nie wiesz jak ją stosować by przyniosła efekt? To szkolenie jest dla Ciebie. Dowiesz się jak wykorzystać burzę mózgów do rozwiązania problemu i wzbudzenia kreatywności wśród członków zespołu. Nauczysz się kiedy i jak stosować burzę mózgów by uniknąć rozczarowania, że po burzy mózgów nic się w firmie nie “zadziało”. Dowiesz się jak stosować burzę mózgów w ramach pracy online.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Katarzyna Klimek
4.8
średnia ocena szkoleń Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Katarzyna Klimek
Lepiej Katarzyna Klimek
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijani
Czytaj więcej