Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
22kwi
07:00
PowerPivot - stwórz raport którego źródłem jest wiele tabel
Bartłomiej Samel
Ogarnij Komórki
Tabele przestawne to narzędzie w programie Excel, które umożliwia dynamiczną analizę dużych zbiorów danych, ale i one mają szereg ograniczeń. Podstawowym ograniczeniem jest fakt tego, że tabela przestawna może korzystać z wyłącznie jednego źródła- najczęśniej jest to tabelka lub Oficjalna Excelowa Tabela. W dzisiejszych czasach, efektywne zarządzanie danymi jest kluczowym elementem sukcesu biznesowego. Wraz z rosnącą ilością danych, konieczność generowania przejrzystych i skutecznych raportów staje się coraz bardziej istotna. PowerPivot, jako narzędzie rozszerzenia programu Microsoft Excel, oferuje zaawansowane możliwości analizy i wizualizacji danych, umożliwiając użytkownikom tworzenie raportów, których źródłem są różnorodne źródła danych. Korzystanie z PowerPivot oferuje szereg zalet, w tym: 1. możliwość analizy dużych zbiorów danych z różnych źródeł, 2. możliwość tworzenia zaawansowanych relacji między tabelami, 3. łatwa wizualizacja danych za pomocą zaawansowanych narzędzi graficznych, 4.możliwość tworzenia zaawansowanych obliczeń i miar za pomocą języka DAX, 5. automatyzacja procesu generowania raportów. Mimo że PowerPivot i PowerQuery to dwa różne narzędzia, ich integracja może być bardzo korzystna. PowerQuery służy głównie do importowania, transformowania i łączenia danych z różnych źródeł, co może być bardzo przydatne podczas przygotowywania danych do analizy w PowerPivot. Jednak nie jest konieczne znać PowerQuery, aby korzystać z PowerPivot. PowerPivot to potężne narzędzie, które umożliwia analizę, modelowanie i wizualizację danych w programie Excel. Choć może być wykorzystywane przez specjalistów z dziedziny analizy danych, jego intuicyjny interfejs sprawia, że jest również dostępne dla osób początkujących. Dzięki PowerPivot użytkownicy mogą tworzyć czytelne, automatyczne raporty, które pozwalają na szybką analizę i zrozumienie danych biznesowych. Zainwestuj dwie godziny w poznanie PowerPivota i odzyskaj nawet do 15% dodatkowego czasu (między innymi na kawę 😊 ). UWAGA! To szkolenie wymaga posiadania dodatku PowerPivot, który jest preinstalowany w tych wersjach w MS Excel: Excel365, Excel 2021, Excel 2019 oraz niektórych rodzajach wersji Excel 2016. Zanim zapiszesz się na szkolenie, zapoznaj się z Tą stroną (https://support.microsoft.com/pl-pl/office/gdzie-znajduje-si%C4%99-dodatek-power-pivot-aa64e217-4b6e-410b-8337-20b87e1c2a4b) I sprawdź jaką wersją Excela dysponujesz. W przypadku wersji Excel2010 możesz bezpłatnie doinstalować PowerPivot- więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=43348 W przypadku wersji Excel 2010 możesz bezpłatnie doinstalować PowerPivot- więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=43348
Zapisz się bezpłatnie
Chcesz zobaczyć więcej szkoleń?
Pokaż więcej szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Magdalena Proga-Stępień,  Marzena Zwolińska
Magdalena Proga-Stępień, Marzena Zwolińska
Santander Bank Polska S.A.
Gość specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Magdalena Proga-Stępień, dyrektor dystrybucji, Santander Bank Polska Liderka zmian z szerokim doświadczeniem w rozwoju nowoczesnych organizacji i zarządzaniu biznesem. Pasjonatka digitalizacji i nowych technologii, nowoczesnej bankowości oraz zrównoważonego rozwoju. Miała okazje współtworzyć i prowadzić zespoły oraz zarządzać biznesem i współpracować w szeregu międzynarodowych instytucji finansowych w Polsce i w Europie. Skutecznie rozwijała kanały dystrybucji i funkcje sprzedażowe, tworzyła innowacyjne modele biznesowe, partnerstwa strategiczne i dynamiczne środowiska startupowe. Projektowała i rozwijała nowe rozwiązania bankowości zdalnej – platformy internetowe i mobilne oraz nowatorskie platformy pośrednictwa online (np. Bancovo). Posiada również doświadczenie w budowaniu omnikanałowych doświadczeń klientów, wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych i procesowych oraz transformacji cyfrowej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Programu MBA na Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych, członkini rad nadzorczych w organizacjach z sektora usług finansowych. Uwielbia podróże, aktywny wypoczynek i sport – jest wielka fanka hokeja na lodzie. Ceni sobie otwartość i współprace oraz różnorodność perspektyw. Gosc specjalny cyklu „MOCne w biznesie”. Marzena Zwolińska, dyrektor makroregionu, Santander Bank Polska Od lat współtworzy zespoły, które w angażującej atmosferze osiągają świetne wyniki biznesowe i zdobywają wyróżnienia za najwyższą jakość obsługi. Jest związana z Santanderem od 1993 r. Rozpoczęła swoją karierę od doradcy, przez kierownika, aby obecnie pracować na stanowisku dyrektora makroregionu i zarządzać około 1200 pracownikami. Bardzo sobie ceni to, ze miała możliwość stopniowego poznawania i awansowania dzięki osiąganym wynikom i zaangażowaniu. Ma wyjątkowe szczęście do ludzi, z którymi pracuje – zgrane, ambitne, efektywne zespoły, które dbają o atmosferę pracy oraz swój rozwój. Uważa, że ludzie to największa wartość w organizacji. Kocha przyrodę, obserwacje ptaków, leśne wędrówki, czyli po japońsku „Shinrin yoku” oraz wyprawy rowerowe. Tak ładuje swoje wewnętrzne akumulatory.
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Praktyk - specjalista prawa pracy oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej, jak również organizacji pracy działu HR, konsultant i doradca pracodawców. Trener i wykładowca - prowadzi szkolenia z zakresu kadr i płac, pracownika administracyjnego, organizacji pracy kancelarii/sekretariatu. Na szkoleniach jako dodatkowy aspekt porusza temat komunikacji i traktowania osób z niepełnosprawnościami w pracy. Karierę zawodową zaczęła od pracy w biurze rachunkowym. Następnie rozpoczęła pracę w NGO, gdzie prowadziła kadry dla jednostek działających w oparciu o przepisy kodeksu pracy, pomocy społecznej, podmiotów leczniczych czy niepublicznych placówek oświatowych. Jednocześnie kontynuując i prowadząc usługi z zakresu kadr dla przedsiębiorców z różnych branż. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie oraz podyplomowego Prawa Pracy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nieustannie podnosząca swoje kompetencje w obszarze HR, wyznając zasadę, że nigdy nie wiesz wszystkiego, a na naukę i rozwój zawsze jest dobry czas i nigdy nie jest za późno. Prywatnie – społecznik, który nie boi się podejmować działań na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Przez wiele lat pomysłodawca i współorganizator balów integracyjnych oraz happeningów z okazji Dnia Godności Osoby z Niepełnosprawnością Intelektualną w Gorzowie Wlkp., wyjazdów krajowych i zagranicznych dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów, warsztatów z dress codu uwieńczonych wydaniem kalendarza z sesji fotograficznej osób niepełnosprawnych. Pomysłodawca i organizator szkoleń i warsztatów dla rodziców osób z niepełnosprawnościami i wielu innych wydarzeń na terenie miasta. W zaciszu domowym zaczytana w literaturze kryminalnej i historii Polski XX wieku.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP