Kategorie szkoleń
Platforma bezpłatnych szkoleń
Wybierz i zdobywaj wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom z PFP
Szkolenia online
E-learning
Zobacz dlaczego warto
Najnowsze szkolenia
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Artur  Jabłoński
Artur Jabłoński
Digitalk Artur Jabłoński
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Jarosław Korpysa
Jarosław Korpysa
Jarosław Korpysa
Profesor Jarosław Korpysa jest zatrudniony w Katedrze Metod Wspomagania Decyzji i Neuronauki Poznawczej. Jest dyrektorem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Od lat łączy praktykę z działalnością badawczą. Jest autorem ponad 110 publikacji dotyczącej tematyki : modeli biznesowych startupów, przedsiębiorstw spin off, oddziaływania polityki makroekonomicznej na działalności przedsiębiorstw. Kierował m.in. projektem dedykowanym tworzeniu przez naukowców startupów technologicznych (Pożyczka Globalna dla Przedsiębiorczości Akademickiej) - projekt BGK S.A, projektem Staże szansą na praktyczne kompetencje w kreowaniu procesów biznesowych przy wykorzystaniu Design Thinking - projekt NCBiR, uczestniczył w projekcie Matrix, którego celem było opracowanie platformy umożliwiającą upowszechnianie wyników B+R - projekt samorządu Pomorza Zachodniego, a obecnie jest koordynatorem projektu "Doktorat wdrożeniowy" - IV Edycja - projekt MEiN. Ponadto był Przewodniczącym Komitetu Sterującego projektów realizowanych w ramach Jeremie, Reporęczenie w Funduszu Pomerania oraz Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju. Był także ekspertem ds. Lean Management w Funduszu Pomerania sp. z o.o. oraz członkiem Rady Nadzorczej Pomerania Inwetyscje Sp. z o.o. Obecnie jest członkiem zarządu głównego Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Profesor Korpysa uczestniczył w ponad 67 krajowych i międzynarodowych konferencjach. Zrealizował 11 projektów naukowych w finansowych m.in przez MEiN, NCN, NCBiR. Uczestniczył w projektach 6 i 7 Programu Ramowego UE. Jest recenzentem 12 międzynarodowych czasopism oraz członkiem trzech komitetów redakcyjnych. Jest także profesorem wizytującym na Ningbo University oraz Guangzhou University w Chinach. Jest promotorem 4 prac doktorskich oraz recenzentem 5 dysertacji.
Agnieszka  Kowalska
Agnieszka Kowalska
Agnieszka Kowalska Usługi biurowo-marketingowe „Pracownik z pasja”
Agnieszka Kowalska to ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i dyplomowany Social Media Manager z wieloletnim doświadczeniem w branży. Posiada międzynarodowy certyfikat wydawany przez VCC Planning, Creating and Distributing of Content Marketing, który potwierdza jej umiejętności w tworzeniu i dystrybucji treści marketingowych. Przez wiele lat Agnieszka pracowała jako wirtualna asystentka i zdalny menedżer, a następnie założyła swoją agencję marketingową, Agnieszka Kowalska Usługi biurowo-marketingowe Pracownik z pasją, która pomaga klientom w różnych dziedzinach związanych z biznesem internetowym. W ciągu swojej kariery Agnieszka obsłużyła ponad 200 firm z całej Polski, świadcząc dla nich różnego rodzaju usługi związane z marketingiem internetowym. Pracowała nad wieloma projektami z zakresu wirtualnej asysty, pomagając klientom w organizacji ich czasu i zadań, a także w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu wizerunku marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Agnieszka jest również specjalistką w dziedzinie szkoleń indywidualnych. Przeprowadzała wielogodzinne szkolenia dla swoich klientów, dzięki którym ci zyskiwali wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia biznesu internetowego. Agnieszka prowadziła też kilka osób, które zaczynały swoją przygodę z pracą wirtualną od podstaw, i pomagała im osiągnąć sukces w tej dziedzinie. W swojej agencji Agnieszka i jej zespół oferują kompleksową obsługę klientów w różnych dziedzinach marketingu internetowego. Pomagają klientom w tworzeniu stron internetowych, landing pages, kampanii reklamowych, a także w produkcji filmów promocyjnych, ebooków oraz kursów online. Ich wiedza i doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego pozwalają na skuteczną i profesjonalną obsługę klientów. Agnieszka Kowalska to osoba z pasją i zaangażowaniem w swoją pracę. Jej głównym celem jest pomaganie przedsiębiorcom w rozwijaniu ich biznesów internetowych, a jej agencja oferuje klientom indywidualne podejście i wsparcie w każdym etapie realizacji projektu. Dzięki temu Agnieszka i jej zespół pomogli wielu klientom osiągnąć sukces w biznesie online.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP