Bardzo często słyszę od osób zajmujących się sprzedażą, że nie lubią słowa „sprzedaż”. Dzisiaj jednak zdecydowanie wszyscy gramy do jednej bramki – i chociaż cele są biznesowe – zajmujemy się tak naprawdę szeroko rozumianą promocją, która chociaż jest bardziej subtelna w swoim wyrazie, jest dużo bardziej skuteczna! W czasie naszego szkolenia możesz dowiedzieć się zatem, dlaczego warto promować, a nie sprzedawać i jak to robić samemu niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz. Proponuję ujęcie poradnikowe w pigułce dla osób, które zajmują się obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem, które, jak wierzę, poprawi Waszą efektywność. Osoby zajmujące się sprzedażą często czują, że sprzedają, a sekret tkwi we właściwym promowaniu, opowiadaniu o usłudze/produkcie – dlatego w czasie szkolenia dowiesz się: jak prezentować usługę/produkt by czuć się komfortowo, dlaczego nowoczesne formy promocji mają większą moc niż prezentowanie oferty, czy pytania o wielkość sprzedaży, a także w myśl zasady DO IT YOURSELF – dlaczego masz na to wpływ? Jak promować przez eventy? Jak stosować marketing doświadczeń? Jak opowiadać obrazami? Co to znaczy, że warto się sieciować? Szkolenie ułatwia sprzedaż, pierwszy kontakt telefoniczny, on-line i/lub osobisty, zachęca, by robić to umiejętnie - żeby nie czuć się sprzedawcą, nie być odbieranym jak sprzedawca, a jednak sprzedawać